In de afgelopen jaren ben ik veel mensen tegen gekomen die moeite hebben met het organiseren van hun privé- en werkleven. Dit met uiteenlopende gevolgen: een gebrek aan overzicht, langdurige stress, spanningen in relaties of zelfs een burn-out.
Zelf heb ik ook ervaren hoe het is om op m’n tenen te lopen en het overzicht kwijt te zijn. Gelukkig heb ik inmiddels geleerd hoe ik regie kan nemen over mijn leven. Een paar eenvoudige aanpassingen en acties hebben geresulteerd in meer rust, ruimte en veel meer energie!
Niet voor niets heb ik mij laten opleiden tot Professional Organizer om jou en anderen op dit gebied te ondersteunen.
Zie jij soms ook door de bomen het bos niet meer? Ben je al tijden van plan om je huis op te ruimen? Krijg jij je administratie maar niet op orde en kun je belangrijke papieren niet vinden? Lopen werk en privé door elkaar heen en heb je geen tijd voor jezelf?
Neem dan contact met mij op via 06-43551588 of via jolanda@easyorganized.nl
Ik denk graag met je mee!